- Řízení výkonu a dosahování výsledků
Nastavuje cíle a standardy jak pro sebe tak i tým, pravidelně měří pokrok v jejich realizaci a vytrvale pracuje na jejich splnění či překročení. - Strategické myšlení
Na základě trendů a situace na trhu stanovuje strategický směr a priority, vytváří strategický plán a rozpracovává ho do krátkodobých i střednědobých cílů. - Řízení změn
Iniciuje a implementuje změny v organizaci tak, aby byly přijaty a vedly k očekávaným výsledkům. - Bezvadná spolupráce
Spolupracuje napříč firmou, domlouvá a vytváří společná řešení pro zákazníka. Jedná empaticky a buduje dlouhodobá partnerství a vztahy. - Obchodní prozíravost a orientace na klienta
Dobře rozumí principům businessu, různým systémům, procesům a funkcím v organizaci, což umožňuje rychlou orientaci a vhled. Je obchodně prozíravý, umí si poradit a vytvořit optimální řešení pro klienta. - Zvládání nejednoznačnosti a rozhodování
Nebojí se jednat bez velkého plánování a analýzy a zároveň se drží platné strategie firmy. Má dostatek sebedůvěry, aby jednal a rozhodoval. Efektivně se vyrovnává se změnami, nevyvede ho z míry náhlá změna situace. Zvládá riziko a nejistotu. - Inovace
Sleduje vývoj trhu, oboru, zná nové příležitosti. Ví, co hýbe trhem a dokáže předvídat trendy. Podporuje inovativní myšlení ve svém týmu a zapojuje kreativní jedince. Dokáže včas změnit způsoby, jak se věci dělají, pokud je třeba.
Naše přání a mise je, aby absolventi našich manažerských kurzů a školení vytvářeli ve svých týmech prostředí, ve kterém se lidé cítí motivovaní a nacházejí ve své práci smysl, což se projevuje ve výkonnosti a dlouhodobé prosperitě.