Rozvoj a transformace obchodních týmů
V čem je rozdíl mezi nejúspěšnějšími a průměrnými obchodníky?
- Co je potřeba udělat pro to, aby se obchodník stal důvěryhodným obchodním partnerem?
- Jak manažeři udržují obchodníky v kondici?
Nejlepší obchodníci umí předat a přijmou informace empatickým způsobem a navíc vytvářejí pro klienta hodnotu na každé schůzce. Neváhají klást náročné otázky, skutečně naslouchat tomu, co klienta zaměstnává každý den, a navrhovat řešení na míru situace klienta. Pak jsou vnímáni klientem jako důvěryhodný obchodní partner.
Rozvojový program Art of selling učí jak na to, ale zároveň mění postoj obchodníků z pozice „Jak co nejvíce prodat?“ do pozice „Jak mohu pomoci klientovi co nejlépe nakoupit?“
Program je určený pro B2B týmy, kombinuje různé vzdělávací přístupy a to: počítačové simulace obchodních jednání, školení a trénink obchodníků, reálné případové studie, online platformu i-coach a manažerský koučink obchodníků v terénu.
Tento soubor různých aktivit rozložených v čase dosahuje vysoké účinnosti z hlediska dosažení změny ve způsobu prodeje.
Art of selling přístup byl úspěšně implementován ve větších i menších obchodních firmách ve spolupráci s britskou konzultační společností Imparta Ltd.
REFERENCE
Co o spolupráci s námi řekla Štěpánka Svobodová Learning&Development Director, Telefónica
VÍCE INFORMACÍ
naleznete na stránkách našeho partnera Imparta